miercuri, 16 mai 2012

Joc baroc (George Stanca)

(Se dăruieşte...)



Absenteistă, brună şi frumoasă

cu părul salcie pletoasă

legat sofisticat

în coc

baroc

cu tine vreau să mă mai joc

să facem glume

să găsim rime

de-a puia gaia prin cercefărime

de-a v-aţi ascunselea prin perne

să-mi spui tâmpenii să-mi toci baliverne

ci hârjoneşte-mi întreg baldachinul

să curgă vinul

să-nceapă chinul !

să-nceapă mistere şi vrăji şi eresuri

căci tot te voi scoate din albe mătăsuri

îți scot muselina îți scot şi poplinul

apoi draperia şi tot baldachinul

te-acopere ele pe gol trupul tău

căci eu vagabond

căci tot eu

derbedeu

doresc să-ţi devor chiar textilele toate

cu ură de clasă, venin şi păcate.

Şi când te ia frigul de-aşa goliciune

te-acopăr cu trupul meu, tandră minune !

iar tu, încuibată, lipită de mine

ai să te simţi bine.

Ba, chiar foarte bine…

Un comentariu:

  1. buna :) sunt Marius a lu' Costea zis totnebun
    vin pe la C-ta de Ziua Copilului si stau pana Duminica 3 Iunie sa-mi vad marinarii si sa-mi iau Diploma de "Navigator onorific" c-au trecut 20 de ani
    daca m-ai iertat si-ti face placere sa ma vezi o ora doua suna-ma , te rog, la 0766321964

    RăspundețiȘtergere